Tuesday, 1 September 2009

ဂစ္တာအက္ဖက္မ်ား ႏွင့္ ဂစ္တာအန္ပလီဖိုင္ယာမ်ား ကို ခ်ိန္ညွိျခင္း ( SPECIAL BONUS ! )




တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဂီတ၀ါသနာရွင္သူငယ္ခ်င္းအခ်ိဳ႕ အေနနဲ႕ ရတဲ့အခ်ိန္ေလး တစ္ခ်ိဳ႕ ကို ဖဲ့  ျပီး  ေျမစမ္းခရမ္းပ်ိဳးစတင္ခဲ့တဲ့ ဒီ Notation-Blog ေလးဟာ လာေရာက္လည္ပတ္သူ ဂီတ၀ါ သနာရွင္ မ်ား သတိထားမိ ၾကမည္ျဖစ္တဲ့အတိုင္း၊ ေတးသီခ်င္းေတြရဲ႕ နုတ္စ္ေတြခ်ည္းသက္သက္အတြက္သာ ရည္ရြယ္ တည္ေဆာက္ ထားခဲ့တာပါ။ Guitar-Blog တစ္ခုလံုး၀မဟုတ္သကဲ့သို႕ အင္တာနက္ စာမ်က္နွာ ပၚမွာ ျပည္တြင္း/ျပည္ပ Professional/Amateur Guitar-Blog ေပါင္းမ်ားစြာ နဂိုမူလကတည္းက တည္ရွိျပီးသားျဖစ္ေနလို႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အေနနဲ႕အခုအခ်ိန္ထလုပ္လို႕လည္း သူတို႕ေလာက္ျပည့္စံုနုိင္ /ေကာင္း နုိင္မည္ မထင္တာေၾကာင့္ ဂစ္တာ ဘေလာ့ တစ္ခု လုပ္ဖို႕ အစီအစဥ္မူလကတည္းက လံုး၀ မရွိခဲ့တာပါ။ ဒီ၀ါသနာရွင္ နုတ္စ္ဘေလာ့ရဲ႕ Team Member သူငယ္ခ်င္းအားလံုးဟာလည္း ဂစ္တာ သမားေတြမဟုတ္ၾကပါဘူး။ အျခား Musician ေတြလည္းပါပါတယ္။ သုိ႕ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ နုတ္စ္ ဘေလာ့ေလးကို ေစတနာအရင္းျပဳျပီး ရွိတဲ့ စုေဆာင္းထားတဲ့ ဂစ္တာစာအုပ္မ်ား  ေပးပို႕ လွဴဒါန္း သူမ်ား  ေၾကာင့္သူ႕ေစတနာကိုအသိအမွတ္ ျပဳဂုဏ္ျပဳတဲ့အေနနဲ႕ေကာ၊သူလွဴဒါန္းလာတဲ့ Pro အဆင့္ ဂစ္တာစာအုပ္ေတြ ကို အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာနုတ္စ္ေတြနဲ႕ရွင္းလင္း ေဖၚျပထားတာကိုအေၾကာင္းျပဳျပီး၊ နုတ္စ္ မ်ား က ေျပာေသာ တီးခတ္မွဳဆိုင္ရာ နိသ်ည္းမ်ားဆိုတဲ့ Post ေလးတစ္ခု ကို  Bonus section တစ္ရပ္ အေနနဲ႕ ေဖၚျပေပးခဲ့ျပီးျဖစ္ပါတယ္။

ေနာက္တစ္ဖန္၊ အျပင္မွာေတြ႕ဆံုရန္ အေၾကာင္းမရွိေသာ-ေစတနာတစ္ခုတည္းနဲ႕ သူ႕စုထားတဲ့ အနွစ္ နွစ္ အလလ က နုတ္စ္ေပါင္းမ်ားစြာကို သူ႕ရဲ႕အဖိုးတန္ အခ်ိန္ေတြကိုဖဲ့ျပီး လာေရာက္လွဴဒါန္းသလို အခ်ိန္ပိုင္း လုပ္အား၀င္ေပးသြားတဲ့-ကူညီသြားခဲ့တဲ့ အင္မတန္ ေလးစားဖြယ္ရာေကာင္းတဲ့ သူ႕ကိုယ္သူ ကိုစတိဗ္ လို႕အမည္တပ္ထားတဲ့ ေလထဲကဂီတသူငယ္ခ်င္းဂစ္တာသမားတစ္ေယာက္ ကိုအမွတ္တရ ဂုဏ္ျပဳေပး ရာ  ေရာက္ ေအာင္၊ ဘယ္ဂစ္တာဘေလာ့က မွ ေဖၚျပျခင္း မရွိေသး တဲ့  ဂစ္တာအက္ဖက္မ်ားကို ခိ်န္ညွိျခင္း ဆိုတဲ့ အခန္း သစ္ေလးတစ္ခုကို Special Bonus Section တစ္ခုအေနနဲ႕ ကနဦး ဖြင့္လွစ္ေပးခဲ့ ပါ တယ္...။

၂၀၁၃ခုနွစ္၊ဇြန္လ ေလာက္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ႏုတ္စ္ဘေလာ့ဂ္ေလး အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ပ်က္ဆီး သြားခဲ့ရပါတယ္။ ဟက္ကာတစ္ဦးဦးလက္ေဆာ့လို႕လား၊ ဂူးဂဲလ္ကဘဲ ကီးမိတ္ကာေလး အမွတ္မထင္တင္ လိုက္တာကို Disable အလုပ္ခံရျပီးႏုတ္ဘေလာ့ဂ္ေလးကို ျပန္လုပ္ဖို႕စိတ္မကူးေတာ့ေပမဲ့  Facebook မွာ ညီအကိုမ်ုားစြာက ျပန္လုပ္ေပးပါလို႕အထပ္ထပ္ေမတၱာရပ္ျပီး ဒိုမိန္း၀ယ္လည္းပိုက္ဆံေပးပါမယ္လုပ္လို႕ အားနာျပီး ဒီ ႏုတ္ဘေလာ့ေလးျပန္လုပ္ေတာ့ ဒီအခန္းေလးကို ပိုျပည့္စံုေကာင္းမြန္ေအာင္ အက္ဖက္ခ်ိန္ တဲ့ အေၾကာင္းသာမက၊ တစ္ဆက္တည္း ဂစ္တာအန္ပလီဖိုင္ယာေတြခ်ိန္တဲ့အေၾကာင္းေလးပါ ထပ္ျဖည့္ေပး လိုက္ရင္ေကာင္းမွာဘဲဆိုျပီး နည္းနည္းထပ္ေရး update လုပ္ေပးလိုက္တာပါ။

ဂစ္တာကို ေျမလွ်ဳိးမိုးပ်ံအဆင့္တီးတတ္ပါတယ္-နုတ္စ္ေတြကိုလည္း ေျပာင္းျပန္ေရး ထားေတာင္ ဖတ္နုိင္ပါ တယ္။ ဆိုေပမဲ့ အလက္ထရစ္ဂစ္တာေတြနဲ႕ တီးေတာ့မယ္ဆိုရင္ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြ နဲ႕မပါတ္သက္ လို႕မရေတာ့ပါ ဘူး။ အဲဒီေတာ့မွ အက္ဖက္ မခ်ိန္တတ္လို႕ အသံေၾကာင္ၾကီးေတြ ထြက္လာခဲ့ရင္ သြားပါျပီ။ ကိုယ့္ကို ဂစ္တာသမား ေကာင္းမွန္း မသိၾက-မေလးစားၾကေတာ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြကို ကၽြမ္းက်င္ပိုင္နုိင္ေအာင္ခ်ိန္တတ္ဖို႕က ေဆာလစ္ဂစ္တာေတြကိုင္ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုး သိၾကမွာ ပါခင္ဗ်ာ။ ဂစ္တာသမား တစ္ဦးခ်င္းအလိုက္ အက္ဖက္ခ်ိန္တဲ့ ဆက္တင္ေတြ ကိုယ္ပိုင္ဟန္အသီးသီး ရွိၾကတယ္ ဆို ေပမဲ့၊ ေကာ္ပီသီခ်င္း ေတြ လိုက္တီးတဲ့ ဂစ္တာ သမားေတြဟာ မူရင္းသီခ်င္းနုတ္စ္ စာရြက္ ၾကီးကို ကိုင္ ထားျပီး မူရင္း ဂစ္တာသမားက အဲဒီ့သီခ်င္းအတြက္ ခ်ိန္ထားတဲ့ ဂစ္တာအက္ဖက္္ ဆက္တင္ အတိုင္း အနီးစပ္ဆံုးလိုက္မခ်ိန္နုိင္ရင္- သူမ်ားသီခ်င္း ေတာ့ ယူတီးေသးတယ္။ မီွလည္း မမွီဘူး ဆိုျပီး၀ိုင္း ကဲ့ရဲ႕ေလ့ရွိပါ တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဂစ္တာအက္ဖက္ခ်ိန္တာဟာ အရမ္း အေရးၾကီးတယ္လို႕ထင္ပါတယ္။

နိဒါန္းရွည္လို႕မေကာင္းေတာ့ပါဘူး။ လိုရင္းသြားပါေတာ့မယ္။ ဂစ္တာအက္ဖက္မွာ မူလတံုးက Single Guitar Effect ေတြရဲ႕ေခတ္ပါ။ ေနာက္ေတာ့ IT ေခတ္ၾကီးျဖစ္လာေတာ့ ကြန္ျပဴတာစနစ္၊ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ စနစ္ေတြ ထြန္း ကားလာေတာ့ ပို Convenient ျဖစ္တဲ့ Economy ျဖစ္တဲ့ Multi-Guitar-Effects Processor ေတြေပၚ လာပါ တယ္။ တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္သံုးလာၾကပါတယ္။ ဂစ္တာအက္ဖက္ေလာက မွာ နံမည္ၾကီး တာက ကီးဘုတ္ေတြ ထုတ္တဲ့ နံမည္ေက်ာ္ Roland ကုမၸဏီၾကီးကထုတ္တဲ့ Boss တံဆိပ္ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြပါ။
ေနာက္ပိုင္းမွာ Zoom ဂစ္တာအက္ဖက္နဲ႕။ Digtec တံဆိပ္ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြလည္းလူသံုးမ်ား လာၾက ပါတယ္။ နံမည္ေက်ာ္ ဂစ္တာကုမၸဏီၾကီးမ်ားျဖစ္ၾကတဲ့ Ibanez တို႕လဲ ဂစ္တာကုမၸဏီၾကီးမ်ား က လည္း သူတို႕ ရဲ႕ မူပိုင္ Ibanez တံဆိပ္ Single Guitar Effect Pedal ေတြထုတ္လာၾကျပန္ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျမန္မာျပည္က တီး၀ိုင္းၾကီးေတြရဲ႕ ဂစ္တာပရိုေတြဟာလည္း Boss Single Effects ေတြကို အရင္ ဦးဆံုးနဲ႕အေတာ္ၾကာသံုးခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ Multi-Guitar Effects ေတြကိုေျပာင္း သံုးလာ ၾကပါ တယ္။
ကိုေဇာ္မ်ိဳးထြဋ္ ( Medium Wave ) တို႕ ၊ ကိုနုိင္ေဇာ္ ( Lazy Club )၊တို႕ ကိုေက်ာ္မင္း (Evening Star) က ေတာ့ live show ေတြတီးလာၾကရာမွာ Zoom တံဆိပ္ Multi-Guitar Effects ေတြ ကိုသံုးလာတာ သတိထား မိပါ တယ္။ Lady Rock-Show မွာ ေတာ့ ကိုနုိင္ေဇာ္ဟာ Boss ME-50 Multi-Guitar Effects Processor ကို သံုးသြားတာ ၾကည့္လိုက္ရပါတယ္။

Single Guitar Effect Padel ေတြဘဲျဖစ္ျဖစ္ Multi Guitar Effects Processor ေတြဘဲျဖစ္ျဖစ္ ခ်ိန္ျပီေဟ့ ဆိုရင္ေတာ့ knob ေတြကို Manually လိုက္လွည့္ျပီး ခ်ိန္ရပါတယ္။ Single Effect ကေတာ့ knob တစ္ခုကို ခ်ိန္ ျပီး အေသထားလို႕မျဖစ္ျပန္ပါဘူး။ ေနာက္တမ်ိဳးျပန္ခ်ိန္ရင္ ျပန္လွည့္/ျပန္ထားပါဘဲ။ Multi Effect ေတြက ေတာ့ ပိုေကာင္းလာပါျပီ။ ကိုယ္ၾကိဳက္တဲ့အသံတစ္ခုအတြက္ဆက္တင္တစ္ခုခ်ိန္ျပီးတာနဲ႕ Bank ထဲမွာ Save လုပ္ထားလို႕ရပါတယ္။ ဆက္တင္ေတြအမ်ားၾကီးကို တစ္ခုခ်င္းစိတ္ၾကိဳက္လိုက္ ခ်ိန္ထား ျပီးေတာ့ မွ စင္ေပၚမွာ တီးရင္ Bank နံပါတ္ေတြကိုဘဲ Foot-Switch ေလးနဲ႕ လိုက္ေျပာင္းျပီးတီးလိုက္ယံု ပါ ဘဲ။ ပိုအဆင္ေျပသြားပါျပီ။
Boss က ၂၀၀၈ခုနွစ္ထဲမွာ ေနာက္ဆံုးထြက္သြားခဲ့တဲ့ GT-10 ဆိုရင္ ဒစ္ဂ်စ္တယ္စနစ္/ကြန္ျပဴတာစနစ္လံုး၀ ျဖစ္သြားသကဲ့သုိ႕ဘဲ knob ေတြအမ်ားၾကီးပါမလာေတာ့ပါဘူး။ ကြန္ျပဴတာက စက္၀ယ္ကတည္းက မူရင္း ေအာ္တို ကြန္ျပဴတာက ခ်ိန္ေပးထားတဲ့ ဆက္တင္ခ်ည္း (၂၀၀)ေက်ာ္ပါလာလို႕ မိမိကအထူးခ်ိန္ေန စရာ မလိုဘဲ အဲဒီ့ အမ်ိဳးအစား (၂၀၀)ထဲက ဘဲ ၾကိဳက္နွစ္သက္ရာ ကို ေရြးတီးလိုက္ယံုပါဘဲ။ အဲဒီ(၂၀၀)ထဲက အတိုးအက်ယ္နဲနဲ ထပ္ျပင္ခ်ိန္ျပီး Bank ထဲမွာ ကိုယ့္စိတ္ၾကိဳက္ ဆက္တင္ေနာက္ ထပ္ (၂၀၀)ထပ္ ထည့္လို႕ ရပါေသးတယ္။ ME-50 မွာေတာင္ Bank ထဲမွာဆယ္ဂဏန္းေလာက္ဘဲ Save လုပ္လို႕ရသလို၊ ကြန္ျပဴတာ က အျဖစ္ေလာက္ နဲနဲေလးခ်ိန္ေပးထားတဲ့ ဆက္တင္ေတြကလည္းအေကာင္းစားေတြမဟုတ္ပါဘူး။ GT-10 မွာ ကက္တေလာက္ ထဲမွာကို ခ်ိန္ထားတဲ့ အက္ဖက္ဆင္တင္ေတြရဲ႕ အမည္ေတြကိုပါ ေဖၚျပေပးထား ပါ တယ္။ မေကာင္းတဲ့အခ်က္တစ္ခုကေတာ့ ေနာက္ဆံုးထုတ္ GT-10 မွာ ကြန္ျပဴတာက ဒစ္ဂ်စ္တယ္စနစ္နဲ႕ ေအာ္တို ခ်ိန္ထည့္ေပးထားတဲ့ အက္ဖက္္ဆင္တင္ ၂၀၀ လံုးက ေကာင္းေနေတာ့ Manual knob ေတြနဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ဆက္တင္ေတြ မခ်ိန္ျဖစ္ရာကေန ၾကာလာေတာ့ ဂစ္တာအက္ဖက္ ခ်ိန္ညွိတဲ့ စြမ္းရည္ေလ်ာ့ပါး သြား ေစတတ္ျခင္းပါဘဲ။


Roland ကုမၸဏီ၏  BOSS GT-10 Mulit-Guitar Effects Processor



Single Guitar Effects ေတြနဲ႕ ဂစ္တာအက္ဖက္စစ္စတမ္ တစ္ခုရဲ႕ ပံုကိုေအာက္ပါအတိုင္း နမူနာ တင္ျပအပ္ ပါတယ္။ ေတြ႕ျမင္ရတဲ့အတိုင္းဘဲ Chain တစ္ခုထဲမွာ Distortion , Chorus, Compressor, Preamp, Reverb, Delay, Equalizer, Noise Supressor စသည္ျဖင့္ Single Guitar Effect Padel ေတြကို Wah Wah တို႕ Volume တို႕လို Expression Pedal ေတြနဲ႕ ၾကားခံ ဆက္သြယ္ေပး ထားပါ တယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက်ေတာ့ ေဟာလို ဂစ္တာ မကိုင္ခ်င္လို႕ Acoustic Simulator တို႕လို ဆင္ဂယ္ ဂစ္တာအက္ဖက္မ်ိဳး ေတြနဲ႕လည္း ထည့္တြဲထား လိုက္ပါေသးတယ္။
Multi-Guitar Effects Processor ကို ကိုင္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ အရမ္းအဆင္ေျပသြားပါျပီ။ ရွိသမွ် Single Effects ေတြရဲ႕ အသံေတြအားလံုးကိုထည့္ေပးထားသလို Expression Padel ကိုေတာ့ တစ္ခုဘဲ ထားလိုက္ပါေတာ့ တယ္။ တစ္ခုထဲမွာဘဲ ဖိနင္းျပီး Wah Wah ေတြ ေရြးတီးမယ္။ Wah Wah ျဖဳတ္ လိုက္ရင္ ဘဲ Volume ျဖစ္ေနပါျပီ။ဒီသေဘာပါ။





ေကာင္းမြန္ ခ်ိဳသာတဲ့ ဂစ္တာကာလာ တစ္မ်ိဳးရဖို႕ ဂစ္တာအက္ဖက္ရဲ႕ knob ေတြကိုနာရီလက္တံေတြလို တစ္ခု ခ်င္းလိုက္ခ်ိန္လိုက္ နားေထာင္လိုက္လုပ္ယံုနဲ႕ မရေသးျပန္ပါခင္ဗ်ာ။ Guitar Amp က Tone, Volume , Level စတဲ့ knob ေပါင္းမ်ားစြာကိုလည္းလိုအပ္သလို လိုက္ကလိရျပန္ပါတယ္။ ဒါတင္ဘဲ လားဆို္ေတာ့ မဟုတ္ေသးဘူးခင္ဗ်။ ကိုယ္ကိုင္ထားတဲ့ ေဆာလစ္ဂစ္တာ မွာပါလာတဲ့ Tone, Volume knob ေတြအျပင္ Pick-Up Selector နဲ႕လဲ သီခ်င္းအလိုက္လိုသလို လိုက္ေရြးျပီး ဦးေဏွာက္ စားရျပန္ပါေသး တယ္။ ဂ်ိဳးစထရာနီတို႕ကိုင္တဲ့ Ibanez Solid Guitar မွာ Double Coiled-Hamburging Pickup ၂ ခုသာ ပါတယ္ ဆိုေပမဲ့။ ကုိစတိေဗၾကီးတို႕ ၊ ေပါလ္ဂီဘတ္တို႕ကိုင္တဲ့ Ibanez ေတြက်ေတာ့ Double Coiled-Hamburging Pickup ၂ ခုၾကားမွာ Single Coiled Pick-up တစ္ဘား ထပ္ထည့္ ထား လိုက္ လို႕ လိုအပ္တဲ့အသံရဖို႕ Selector နဲ႕ (၅)ခ်က္ေတာင္ ေရြးေနရပါတယ္။

ကုိယ့္စိတ္ၾကိဳက္ အသံကာလာတစ္ခုအတြက္ အက္ဖက္ဆက္တင္တစ္ခုခ်ိန္တြယ္ထားျပီးကာမွ Pedal တစ္ခုလည္း ေျပာင္းနင္းလိုက္ေရာ အသံက်ယ္ၾကီးေျပာင္းထြက္လာျပန္ရင္လည္း ေမာရျပန္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကာလာတစ္ခုနဲ႕တစ္ခုအၾကား အသံအတိုးအက်ယ္ ဆက္တင္ကိုလည္း ညီေနေအာင္ ညွိခ်ိန္ ထားရ ပါေသးတယ္။

ဒါေၾကာင့္ဂစ္တာအက္ဖက္ခ်ိန္တာ..ဒီလို-ဒီလို..ဦးေဏွာက္စားပါတယ္။

ပထမဦးဆံုး Boss ကုမၸဏီကဘဲ သူထုတ္လိုက္တဲ့ Boss Single Guitar Effect Padel ေတြကို စတင္ သံုးစြဲတဲ့ဂစ္တာသမားေတြ ဦးေဏွာက္စားမွာစုိးလို႕ အေကာင္းဆံုး အျပင္း/အေပ်ာ့ ဂစ္တာအက္ဖက္ ဆက္တင္ေတြကို Manual Handbook စာအုပ္ေလးထုတ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္ေလး ေကာင္းပါတယ္။ ဒီစာအုပ္ထဲမွာ သူ႕ Sigle Effect တစ္ခုခ်င္းကို ဘယ္လိုခ်ိန္ရမယ္။ ခ်ိန္ျပီးရင္ တြဲဖက္မဲ့ Guitar Amp က Nob ေတြကိုလည္းဘယ္လိုအေနအထားမွာ လိုက္ခ်ိန္ညွိထားေပးရမယ္ဆိုတာကို အေသး စိတ္ ေလး ေဖၚျပ ေပးထားလို႕ ေတာ္ေတာ္ေလးေကာင္းပါတယ္။ ဒီစာအုပ္ဟာ Boss Single Guitar Effect Pedal အတြက္ သက္သက္သာျဖစ္ျပီး Boss Multi-Effects Processor ေတြအတြက္ေတာ့ သီးသန္႕  ေဖၚျပထုတ္ေ၀ျခင္း မျပဳေတာ့ပါဘူး။ Multi-Effects Processor ဆိုတာကလည္း Single effects သံေတြ ကို Computer Board တစ္ခုတည္းမွာ စုထည့္ထားတယ္ ဆိုကတည္းက ဒီစာအုပ္လိုက္ဖတ္ျပီး Multi-Effects Processor ကိုလည္း လိုက္ကစားလိုက္ယံုဘဲလို႕ ေမွ်ာ္လင့္ထားတယ္ထင္ပါတယ္။

အထက္ေဖၚျပပါ ဂစ္တာအက္ဖက္ဆက္တင္ေတြကို Manual Handbook စာအုပ္ေလး ကို ေအာက္မွာ ဓါတ္ပံုကို ကလစ္လုပ္ျပီး PDF ဖိုင္ကို ေဒါင္းလုပ္ရယူလိုက္ပါ။






ဆက္လက္ျပီးေတာ့ ကမၻာေက်ာ္ဂစ္တာသမားတစ္ဦးခ်င္းအလိုက္ သိရွိထားတဲ့ ဂစ္တာ အက္ဖက္ ဆက္တင္ေလးအခ်ိဳ႕ ကိုတင္ျပလိုက္ခ်င္ပါတယ္။


ကို Steve Vai ၾကီး ခ်ိန္ညွိေသာ ဂစ္တာအက္ဖက္ဆက္တင္ ေကာက္ေၾကာင္း


 

ပထဦးဆံုးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ေလထဲက သူငယ္ခ်င္း ျမန္မာကိုစတိဗ္ၾကိဳက္တဲ့ ကမၻာ့ အေကာင္းဆံုး ဂစ္တာသမား ကို Steve Vai ၾကီးရဲ႕ ဂစ္တာ Effect Setting Sample ေလးတစ္ခုပါ။
ကို Steve Vai ၾကီးဟာ သူ႕မူပိုင္ Ibanez JEM ေဆာလစ္ေတြနဲ႕အတူ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြ ကို အသံုးျပဳ တဲ့အခါ မွာ မူလအစက Single Guitar Effect ေတြကိုဘဲ တစ္စိုက္မတ္မတ္ အသံုးျပဳခဲ့ တာ ပါ။ ေနာက္ပိုင္း မွာ Single Effects ေတြနဲ႕အတူ Multi-Effects Processor ကိုပါ ပူးတြဲသံုးစြဲ လာခဲ့ပါ တယ္။ သူ႕ရဲ႕ ေနာက္ဆံုး DVD Live Show ေခြမွာ Single Effects ေတြနဲ႕အတူ Zoom Multi-Effects Processor ၾကီးကို Expression Pedal ေတြ အမ်ားၾကီးနဲ႕ တြဲသံုးျပသြား ခဲ့ပါတယ္။ နမူနာ ဗီဒီယိုျဖစ္တဲ့ Now We Run ဂစ္တာဆိုလိုကို ဒီမွာ ၾကည့္နုိင္ပါတယ္။

ကို Steve Vai ၾကီး ၾကိဳက္တဲ့ Boss Single Effect Pedal ကေတာ့ လိေမၼာ္ေရာင္ DS-1 ပါ။ ဒီ Boss DS-1 Distortion Pedal ကို သူ႕စိတ္ၾကိဳက္ အျခား အေမရိကန္ ဂစ္တာအက္ဖက္အခ်ိဳ႕နဲ႕ Expression Pedal ေတြနဲ႕သူအျမဲဘဲ တြဲအသံုးျပဳခဲ့တာပါ။

ကို Steve Vai ၾကီးၾကိဳက္ေသာ Boss DS-1 Distortion Single Guitar Effect Pedal



ကို Steve Vai ၾကီးနဲ႕ သူ႕ Guitar Effects Network



ေနာက္ပိုင္းမွာ ကို Steve Vai ၾကီးဟာ Ibanez ဂစ္တာကုမၸဏီၾကီးနဲ႕ သူ႕ရဲ႕ ရိုက္စားအစီအစဥ္ၾကီးမွာ JEM ဂစ္တာေတြသာမကေတာ့ဘဲ Steve Vai မူပိုင္ Distortion Pedal ဆိုျပီး ထုတ္လုပ္ လာျပန္ပါ တယ္။ ျပီးေတာ့ အျခား Single Effects Pedal ေတြ နဲ႕ ပူးတြဲအသံုးျပဳရာမွာ သူရဲ႕ မူပုိင္ Ibanez Distortion Pedal- Jemini မွာ သူရဲ႕ Personal ဆက္တင္ ကို ေအာက္ ပါအတိုင္း  ေဖၚျပေပး လုိက္ပါ တယ္။ အဲဒီ့ Distortion Effect မွာ ပံုမွာျပထားတဲ့အတိုင္းဘဲ Green Channel နဲ႕ Red Channel ဆိုျပီး ၂ မ်ိဳး ပါျပီး။ အဲဒီ့ခ်န္နယ္ ၂ ခု မွာ ကို Steve Vai ၾကီး ခ်ိန္ထားတာကို နာရီနဲ႕ေဖၚျပထားတာကို ရွဳစားေလ့ လာ ပါ။ ကို Steve Vai ၾကီးဟာ Level ကိုအျမဲ တမ္း ၁၃း၀၀ နာရီမွာထားေလ့ရွိတာကိုေလ့လာ မွတ္သား မိပါတယ္။


ကို Vai ၾကီးရဲ႕ Jemini Pedal ကို အျခားဂစ္တာသမားေတြကို ဒီလိုခ်ိန္ထားပါတယ္။

 ဒီလိုေလးလည္းခ်ိန္ ထားတတ္ပါေသးတယ္






Herman Li ခ်ိန္ညွိေသာ ဂစ္တာအက္ဖက္ဆက္တင္ 

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ကမၻာေက်ာ္ဂစ္တာသမားတစ္ဦးျဖစ္တဲ့ အဂၤလိပ္ DragonFocre တီး၀ိုင္းရဲ႕ လိဒ္ဂစ္တာရစ္ဇ္ Herman Li ရဲ႕ဂစ္တာအက္ဖက္ခ်ိန္တဲ့ ဆက္တင္ေလးတစ္ခုပါ
Li 
ဟာ သူ႕မူပိုင္ ဂစ္တာအက္ဖက္ဆက္တင္ မွာ Reverb ကိုအျမဲသတ္ထားေလ့ရွိပါတယ္တဲ့။
Overdrive နဲ႕ Treble ကုိေတာ့ ကိုစတိေဗတို႕လို မခ်ိဳထားဘဲ ေတာ္ေတာ္ေလးတင္ထားပါတယ္။
ေအာက္မွာေလ့လာၾကည့္လိုက္ပါခင္ဗ်ာ။






Roland Boss ME-50 မယ္လ္တီဂစ္တာအက္ဖက္၏ စံျပဆက္တင္မ်ား 

 ေနာက္ထပ္ တင္ျပလိုက္ခ်င္တာကေတာ့.. Lazy Club က ကိုနုိင္ေဇာ္ Lady Rock Live Show မွာ တီးခဲ့တဲ့ Boss ME-50 Multi-Guitar Effects Settings မ်ား စုေဆာင္းတင္ျပခ်က္ပါ။
Band တစ္ခု ခ်င္း အလိုက္၊ နံမည္ေက်ာ္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ခ်င္းအလိုက္ Boss ME-50 Multi-Guitar Effects ကို ခိ်န္ထားတဲ့ အဖိုးတန္ Setting ေတြကို စုေဆာင္း ေဖၚျပထားတာပါ။ ရွားရွားပါးပါးေလးရရွိထားတာပါ။ 
ေအာက္ေဖၚျပပါ Boss ME-50 Multi-Guitar Effects Processor ဓါတ္ပံု ကို Click လုပ္ျပီး ဂစ္တာအက္ဖက္ Setting Chart ကို Download ရယူနုိင္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။







Eric Clapton ႏွင့္ ZZ Top...တို႕ ခ်ိန္ညွိေသာ ဂစ္တာအက္ဖက္ ဆက္တင္မ်ား (၉-၁၀-၂၀၁၀)

ျမန္မာ့ Guitarist ရပ္၀န္းမွာ ကိုညီညီေထြးဆိုတာရွိပါတယ္။ ဂစ္တာပညာရွင္တစ္ဦးပါ။ ဂစ္တာစာအုပ္ မ်ား စြာလည္း ေရးခဲ့ပါတယ္။ ဂစ္တာသင္တန္းေတြလဲဖြင့္ခဲ့ပါတယ္။ ဘာလို႕လဲေတာ့မသိပါဘူး။ လက္ရွိ အေန အထား အရေတာ့ နံမည္ၾကီး Band တစ္ခုခုရဲ႕ Player တစ္ေယာက္အေနနဲ႕ေတာ့သူ ရပ္တည္မွဳ ရွိ မေနပါ ဘူး။ ကိုညီေထြး တပည့္ ဂစ္တာသမားေတြအမ်ားၾကီးပါ။ City FM မွာေတာင္ ကုိညီေထြး နဲ႕ ေတြ႕ဆံုခန္း ေလး နားေထာင္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ သူ႕မွာ ကိုျငိမ္းဦးဆိုတဲ့ အကို တစ္ေယာက္ရွိပါတယ္။ လြန္ခဲ့ တဲ့ ၁၀စုနွစ္ေက်ာ္ က ကိုျငိမ္းဦး မဂၢဇင္းတစ္ေစာင္မွာ ေရးခဲ့တဲ့ ကမၻာေက်ာ္ ဂစ္တာသမားအခ်ိဳ႕ရဲ႕ ဂစ္တာ အက္ဖက္ခ်ိန္နည္း ေဆာင္း ပါး ေတြဟာ စင္ေပၚကျမန္မာေဆာလစ္ ဂစ္တာသမားေတြအတြက္ တကယ့္ အဖိုးတန္ ကိုးကား စရာေတြျဖစ္ပါ တယ္။ ကိုျငိမ္းဦး ဂစ္တာအက္ဖက္ခ်ိန္နည္းေဆာင္းပါး ဘယ္နွစ္ ပုဒ္ ေလာက္ေရးခဲ့ သလဲ ေတာ့မသိပါဘူး။ ရွားရွားပါးပါး ေဆာင္းပါးေဟာင္းေလး ၂ပုဒ္ကိုဘဲ ရရွိစုေဆာင္း ထားတာ ၁၀နွစ္ေတာင္ ေက်ာ္ခဲ့ပါျပီ။ ထင္းရူးေသတၱာထဲက အဲဒီ့မဂၢဇင္းထဲက စုတ္ျဖဲစုေဆာင္း ထား တဲ့ေဆာင္းပါးေလး ၂ ပုဒ္ကို ျပန္ ထုတ္ျပီး စကန္ တင္ေပး လိုက္ပါတယ္။


 ပထမေဆာင္းပါးက ၁၉၉၀ ေလာက္ ကကိုျငိမ္းဦးေရးခဲ့တာပါ။ Single Coiled Pick-Up ၃လံုးနဲ႕ Fender ဂစ္တာကို ဘဲ တစ္စိုက္မက္မက္ စြဲကိုင္တီးခတ္ခဲ့တဲ့ ကမၻာေက်ာ္ အ၈ၤလိပ္ ဂစ္တာသမားၾကီး Eric Clapton ရဲ႕ ဂစ္တာအက္ဖက္ခ်ိန္တဲ့ Setting နဲ႕ Texas တီး၀ိုင္း အိုၾကီးျဖစ္တဲ့ ကမၻာေက်ာ္ ZZ Top တီး၀ိုင္းက ဂစ္တာသမား ၾကီး ေတြ ခ်ိန္တဲ့ ဂစ္တာအက္ဖက္ Setting ၂ မ်ိဳးအေၾကာင္း ေရးသားထားတာပါ။ သူတို႕ ဘယ္လိုခိ်န္တယ္ဆိုတာကိုကြ်န္ေတာ္အေနနဲ႕ အထူးတစ္လည္ရွင္းလင္း ေရးသားျခင္းျပဳေတာ့မွာ မဟုတ္ ပါ ဘူး။ ပံုေတြနဲ႕တကြ စနစ္တက် ျပည့္ျပည့္စံုစံုေလး ေရးသား ေဖၚျပထားတဲ့ကိုျငိမ္းဦး ေရးသားထားတဲ့ ေဆာင္းပါး အျပည့္အစံုကိုဘဲ Download ဖတ္ရွဳခံစားလိုက္ၾကပါ။

Eric Clapton

















Kirk Hammett (Metallica) ႏွင့္ Nuno Bettnuncourt - (Extreme) ... တို႕ ခ်ိန္ညွိေသာ ဂစ္တာအက္ဖက္ ဆက္တင္မ်ား(၉-၁၀-၂၀၁၀)


 ဒုတိယ ဂစ္တာအက္ဖက္ခ်ိန္ျခင္း ေဆာင္းပါးက လည္း ကိုျငိမ္းဦးေရးခဲ့တာပါဘဲ။ ကမၻာေက်ာ္ ဂစ္တာ သမား ၂ ဦးျဖစ္တဲ့ Metallica Band က လိဒ္ဂစ္တာသမား Kirk Hammett ရဲ႕ စင္တင္ Live Show ေတြ တီး ရင္ ခ်ိန္တဲ့ ဂစ္တာအက္ဖက္ ဆက္တင္နဲ႕ Extreme Band ရဲ႕ လိဒ္ဂစ္တာသမား Nuno တို႕ရဲ႕ ဂစ္တာ အက္ဖက္ ခ်ိန္တဲ့ ဆက္တင္ေတြကို ပံု ေတြနဲ႕တကြ စနစ္တက် ရွင္းလင္း ေရးသားထားလို႕ ဖတ္ရတဲ့ ညီအကို ေတြ အတြက္ အရမ္းအက်ိဳးရွိၾက ေပ်ာ္ရႊင္ ေက်နပ္ၾက လိမ့္မယ္လို႕ လံုး၀ေမွ်ာ္လင့္ထား ပါ တယ္။ ေဆာင္းပါး ပါ Content ေတြ ကို ေတာ့ ဖြင့္ဆိုရွင္းလင္းမွဳ အထူးမလုပ္လိုေတာ့ပါ ဘူး။ ေဆာင္းပါးေလးဘဲ ေဒါင္းဖတ္ လိုက္ပါ။ လန္းသြား ပါ လိမ့္မယ္။
















အထက္ပါအတိုင္း ဂစ္တာအက္ဖက္မ်ားကိုခ်ိန္ညွိျခင္းနဲ႕ ပတ္သက္လို႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ ေလ့လာစုေဆာင္းတင္ျပခ်က္ မ်ားဟာ အလြတ္သေဘာ ခပ္ပါးပါးေလးမွ်သာျဖစ္ပါတယ္။ ၀ါသနာတူသူငယ္ခ်င္းမ်ားအေနနဲ႕က ဒါေလးအခ်ိဳ႕ ကိုေလ့လာ မွီျငမ္း ျပီး မိမိတို႕ၾကိဳက္နွစ္သက္ရာ ဂစ္တာအက္ဖက္္ဆက္တင္မ်ားကို စိတ္ၾကိဳက္ခ်ိန္တြယ္ျပီး၊ ဂစ္တာသံကာလာလွလွေလးေတြကို ဖန္တီးေဖၚက်ဴးနုိင္ၾကပါေစ လို႕ဆႏၵျပဳလိုက္ရပါတယ္ခင္ဗ်ား။


ကဲ....ေနာက္အေၾကာင္းအရာ..ဆက္သြားမယ္ေနာ္










ကြ်န္ေတာ္ တင္ဆက္ေနျခင္းဟာ ဂစ္တာအက္ဖက္ဆက္တင္ေတြ ခ်ိန္ညွိတဲ့ အေၾကာင္း ေပမဲ့ ဆက္စပ္ အက်ိဳး ရွိေစမဲ့ အေၾကာင္း အရာ တစ္ခုကို  ၾကားျဖတ္ တင္ျပခ်င္ပါတယ္။အဲဒါ က ေတာ့ ဂစ္တာ အက္ဖက္ ေတြနဲ႕ မလြယ္မေသ ခ်ိတ္ဆက္ ရျပီး၊ Final Output Sound ကို ထုတ္ လႊတ္ေပမဲ့၊ ဂစ္တာ အက္ဖက္ေတြရဲ႕ ဖြားဘက္ေတာ္ျဖစ္တဲ့ Guitar Amplifier ေတြကို စတိဗိုင္တို႕၊ေပါလ္ဂီဘတ္တို႕ စတဲ့ကမၻာ့အေကာင္းဆံုး Guitarist ေတြအပါအ၀င္  ဂစ္တာ အေက်ာ္ အေမာ္ ေတြ ဘယ္လို ခ်ိန္ညွိတယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းျခင္းရာပါ။ ဂစ္တာအက္ဖက္ေတြ ကိုေတာ့ ရွယ္ ခ်ိန္ညွိ ထား ပါရဲ႕၊ Guitar Amp က Button ေတြ ကိုၾကံဳသ လို ေလွ်ာက္ထားရင္ အသံျဗဲၾကီးေတြနဲ႕ညားျပီး စင္ေပၚ ကို ခဲလံုးပ်ံေတြေရာက္ရွိလာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ Guitar Amp ကို အက္ဖက္နဲ႕လိုက္ဖက္ညီညီ ေသခ်ာ ခ်ိန္ ညွိေပး ရအံုးမွာပါ။  

ဗဟုသုတအေနနဲ႕....တစ္ေလာကဘဲ ၾသစေၾတးလ်ားက ကမၻာေက်ာ္ တီး၀ိုင္း Air-Supply ျမန္မာျပည္ကို ၾကြျမန္း လာျပီး ၊ ကြ်န္ေတာ္တို႕ရဲ႕ ဂုဏ္ထူးေဆာင္ IC Band နဲ႕တြဲဖက္ေဖ်ာ္ေျဖပါတယ္။ ဆရာခ်စ္တို႕ လက္ ကို ေျပာစရာ သိပ္မရွိပါဘူး။ သို႕ေသာ္ စင္ေအာက္က စက္အေၾကာင္းသာမာန္ေလာက္ေတာင္မသိတဲ့ ပရိတ္သတ္ေတာင္သတိထားမိသလို၊ စာေစာင္တစ္ခုကေဆာင္းပါးရွင္တစ္ဦးေရးထားတာေလးလည္းဖတ္ရွဳ လိုက္ရပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့...IC တီးတဲ့အသံေတြကလံုးေထြး ဆူညံေနတာဘဲတဲ့။ သို႕ေသာ္ Air Supply Band တက္လာေတာ့ IC အတြက္ခ်ိန္ထားတဲ့ စက္ Setting ေတြသူတို႕ ျပန္ခ်ိန္ျပီး တီးေတာ့ ေကာင္းလိုက္ တဲ့ အသံေတြတဲ့။ ဘယ္ဖက္ေဒါင့္က ေျပးနားေထာင္ေထာင္ အသံက ပံုေသ ၾကည္ျမေနတာဘဲတဲ့။ ဂစ္တာ သံေတြကလည္း သတ္သတ္၊ အဆိုသံကသတ္သတ္၊ ဒရမ္၊ကီးဘုတ္၊ေဘ့စ္သံေတြကသတ္သတ္ ၊ အဲ့ဒီ Instrument တစ္ခုစီရဲ႕ ၾကည္ျမတဲ့ အသံသတ္သတ္စီ အားလံုးတို႕ Gain ညီျပီး တစ္စုတစ္စည္း တည္းေပါင္း စည္း ထြက္ေပၚလာတဲ့  Stereo သံစစ္စစ္ကို အရသာရွိစြာ နားေသာတ ဆင္ခဲ့ရပါ တယ္တဲ့။  ဆရာခ်စ္တို႕အုပ္စုကို အျပစ္ဆိုျခင္းမဟုတ္ပါ။ mixer ကိုင္တဲ့ သူေတြရဲ႕ ပညာသဘာ လည္းပါမွာပါ။ Mixer Setting, Effects Settings ေတြ၊ Amp settings ေတြ အားလံုးကို ဟန္ခ်က္ညီညီ အေသးစိတ္ အေကာင္းဆံုး ခ်ိန္ညွိနုိင္ျခင္းကဘဲ.. Band ၂ဖြဲ႕ရဲ႕ အသံထြက္ သုခုမ ကြာျခားမွဳကို အဆံုးအျဖတ္ေပးသြားခဲ့တဲ့ သေဘာပါ။  ဆရာခ်စ္တို႕ ျမန္မာဂစ္တာသမားေတြရဲ႕လက္ေတြဟာ Air Supply က ဂစ္တာသမားေတြ လက္ထက္ ပိုမသာေတာင္ လံုး၀အဆင့္မနိမ့္ပါဘူး။ ျမန္မာစိတ္နဲ႕ပိုသာတယ္လို္႕ေတာင္ဆိုလိုက္ခ်င္ပါေသး တယ္။ သို႕ေသာ္ Live Sound အတြက္ စက္ခ်ိန္တာ  Air Supply လို မေကာင္းဘဲ အသံေတြလံုးေထြးေန တာ လူေတြတကယ္ေျပာခဲ့ၾကတာပါ။ ၂ ဖြဲ႕ ယွဥ္ တီးလိုက္ေတာ့မွ သိသာသြားခဲ့တာပါ။ တစ္ဖြဲ႕ခ်င္း စီခြဲၾကည့္ျဖစ္ခဲ့ရင္ လူေတြသတိမထားမိနုိင္ပါဘူး။

ထားလိုက္ပါေတာ့၊ေဆာင္းပါးေလးဆက္ပါရေစေနာ္။ ဒီေတာ့ ျမန္မာနုတ္ ညီအကိုေတြ အတြက္ကြ်န္ေတာ္ တို႕ စုေဆာင္းထားတဲ့ ကမၻာ့ ဂစ္တာအေက်ာ္အေမာ္ေတြ၊ ကမၻာေက်ာ္ Band ေတြ Guitar Amplifier ေတြကို ခ်ိန္တဲ့ Settings ေတြကို Quote လုပ္နုိင္ေအာင္၊ ကိုယ့္အိမ္က တစ္ကုိယ္ေတာ္ Mini Amp ေလးဘဲ သံုးသံုး၊ စင္ေပၚမွာ ျဖဲေတာ့မယ္ဆိုရင္ဘဲျဖစ္ျဖစ္ အေကာင္းဆံုး ခ်ိန္ညွိနုိင္ေအာင္ တင္ဆက္ ေပးလိုက္ပါရေစ။


ေအာက္ပါပံုက ကမၻာ့အေကာင္းဆံုးဂစ္တာသမားဆိုတဲ့ ကို Steve Vai ၾကီးရဲ႕ မာရွယ္ Amplifier မွာ  L3 Demo Setting ခ်ိန္ထားတာပါ။



ေအာက္က ဆက္တင္က Mike အမည္ရွိ ဂစ္တာသမား က ခ်ိန္ထားတာပါ။ အေပၚက ကိုစတိဗိုင္ၾကီးဆက္တင္လည္း သူပံုဆြဲထားတာပါ




ကမၻာဂစ္တာအေက်ာ္အေမာ္ေတြ သူတို႕ Guitar Amplifier ေတြကို ခ်ိန္ညွိတဲ့ Settings ေတြအားလံုး ကို သက္ဆိုင္ရာ Guitar Amplifier အမ်ိဳးအစားေတြ အလိုက္ စနစ္တက် ဖြယ္ဖြယ္ရာရာေလး စုစည္းျပီး စာမ်က္နွာ (၁၉)မ်က္နွာ ပါ PDF ဖိုင္နဲ႕ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ၾကားထဲမွာ ဂစ္တာအက္ဖက္ ဆက္တင္ ေလးအခ်ိဳ႕လည္း ညွပ္ပါလာအံုးမွာပါ။ ဘယ္လိုေျပာရမလည္း- Very Good ေပါ့ခင္ဗ်ာ။ အခုဘဲ Download ရွဳစား၊ ကိုးကား ခ်ိန္ညွိ ခံစား နုိင္ေၾကာင္းပါ................................

  






ဂီတ၀ါသနာတူသူငယ္ခ်င္းတို႕ရဲ႕




16 comments:

  1. ကို စတိဗ္ခင္ဗ်ား.. ဖတ္ျပီးရင္ ေကာ္မန္႕ေလးမ်ားလည္းေပးသြားနုိင္ပါတယ္ေနာ္။ ခင္ဗ်ားအတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ေပးဆပ္တံု႕ျပန္မွဳေသးေသးေလးတစ္ခုပါခင္ဗ်ာ။

    ကိုစတိဗ္ ကို အစဥ္အျမဲေလးစားေက်းဇူးတင္လွ်က္ရွိေသာ...
    Blogging Team

    ReplyDelete
  2. ဖတ္ျပီး ေနေတာင္မေနတတ္ဘူးဗ်ာ ... ေက်းဇူးလည္းတင္၊ ၀မ္းလည္းသာပါတယ္ ...
    ဘေလာ့မွာ လာေရာက္လည္ပတ္၊ နုတ္ေတြရယူေလ့လာတဲ့ ျမန္မာေတြထဲက Funtwo လို၊ Sungha Jung လို ျမန္မာေလးေတြ ေပၚေပါက္လာခဲ့မယ္ဆိုရင္ က်ြန္ေတာ္အခ်ိန္ကုန္လူပန္းခံရက်ဳိးနပ္ပါတယ္ လို႕ ...

    ReplyDelete
  3. ako steve nae myanmar note site pai shin myarr kha byar
    nyi ka effect ma buy ng tayy loe nyi computer layy hmar Amplitube Metal software layy htae htarr par tal but setting ma chein tat tog kya nor guiter ka htwat tae voice ka ma hla woo phyit nay loe par speaker ka tog yoe2 computer speker lay pal use par tal ta kal loe ako toe help ng mal so yin kyay zuu pyu pee lann hnyon payy loe ya ma lar ti woo..... pee tog nyi ka Zoom ka htote tae G2 effect ko buy phoe money su nay loe par ta lat sa htal eld G2 effect lay yae setting lay ko par pyaw pya payy ng ma lar ma ti woo kha byar....kyay zuu myarr kyee tin par tal

    ReplyDelete
  4. ကိုအၾကီးေကာင္ရဲ႕ ဘားဂလိပ္ကိုလိုက္ဖတ္ရတာ ေမာလိုက္တာဗ်ာ..။
    ျမန္မာလိုမရိုက္နိုင္ရင္ အ၈ၤလိပ္လိုရိုက္ေပးရင္ေတာ့ေကာင္းမယ္။
    အက္ဖက္၀ယ္ရင္ Multi Guitar Effects ဘဲ ၀ယ္တာ ပို Economy ျဖစ္တယ္ဗ်။ Digtec တို႕ ZOOM တို႕ထဲမွာ ေဒၚလာ ၁၅၀ ေလာက္ပတ္၀န္းက်င္ မယ္လ္တီအက္ဖက္ေလးေတြရွိပါတယ္ဗ်ာ။ Rock ေတြတီးတဲ့ Distortion ပါမယ္။ Acoustic သံပါမယ္ဗ်ာ။ Wah Wah ပါမယ္ဗ်ာ။ အေတာ္ေလးျပည့္စံုေနပါျပီ။ ေဒၚလာ 100 နဲ႕ 200 ၾကားဘဲရွိတယ္ Multi Guitar Effects ေလးေတြကို ဒီမွာ တစ္စုတစ္စည္းထဲၾကည့္လိုက္ဗ်ာ..
    http://guitars.musiciansfriend.com/navigation/guitar-multi-effects?N=100001+338523+8

    ီDigtec ကို 99 ေဒၚလာနဲ႕ေတာင္ရနုိင္ေသးတယ္။
    ဒီမွာ ေဒၚလာ 50 နဲ႕ 100 ၾကားမွာဘဲရွိတဲ့ မယ္လ္တီ၈စ္တာအက္ဖက္ေလးေတြ။
    http://guitars.musiciansfriend.com/navigation/guitar-multi-effects?N=100001+338523+7

    ကိုအၾကီးေကာင္..ကြန္ျပဴတာနဲ႕ခ်ိတ္ျပီးေဆာ့၀ဲနဲ႕တီးတာကိုသိပ္ေတာ့အားမေပး ခ်င္ဘူးဗ်ာ။ ကိုစတိဗ္တို႕ေတာ့တီးလိုက္ သြင္းလုိက္လုပ္ေနတာသိပါတယ္။
    ကိုယ္က စင္ေပၚအထိတက္မယ္လို႕ ရည္မွန္းခ်က္ရွိရင္ လက္ေတြ႕ မယ္လ္တီးအက္ဖက္ေလးေတြကိုသာ၀ယ္သံုးပါ။ ေစ်းမရွိပါဘူး။ မိဘေတြကလဲ မဟုတ္တာသာအားမေပးတာပါ။ ဒါေလးေလာက္ေတာ့ခြင့္ျပဳပါလိမ့္မယ္ ကိုအၾကီးေကာင္ေရ....

    ReplyDelete
  5. ဟုတ္ကဲ႔ ခုလုိလမ္းညြန္ေပးတာေက်းဇူးပါအကုိ Metallica song tab ေလးေတြ 100 ေက်ာ္ေတာ႔ ရွိ တယ္အကုိ ဒီ site မွာ အကုိ တင္မယ္ဆုိ ရင္ ညီ ပို႔ ေပး လို႕ ရ မယ္ ေနာ္

    ReplyDelete
  6. ပို႕သာပုိ႕၊လွဴသာလွဴပါ ကိုအၾကီးေကာင္ေရ။ ဒီ Site အီးေမးကိုေပါ့ေနာ္။
    ဒါမွသူမ်ားေတြလဲရျကမွာ။ ကိုယ္ခ်ည္းဘဲမယူဘဲ ကိုယ္ကရွိတာေလးေတြလဲ
    ရွဲလွဴေပးမွ သဘာ၀က်မွာေပါ့။ ဒါမွသာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ၀ါသနာရွင္နုတ္စ္ ဘေလာ့ေလးေရရွည္ရပ္တည္လို႕ရမွာေပါ့ဗ်ာ။ မ်ားေလ။စံုေလ ေကာင္းေလပါဘဲ။ စာျကည့္တိုက္ၾကီးတစ္ခုလိုေပါ့။ စာအုပ္ေတြလွဴလာလို႕စံုေလပိုေကာင္းေလဘဲ။

    ကိုအၾကီးေကာင္ဆီက Metallica Tab ေတြရလာရင္ အခန္း(၁၈) Heavy Metal Notations အခန္းထဲမွာ ျဖစ္ျဖစ္၊ ထည့္ Update လုပ္ေပးျပီး ကိုအၾကီးေကာင္ကို Credit ေပးလိုက္ပါအံုး ရြာစားေရ.....

    ReplyDelete
  7. (၉-၁၀-၂၀၁၀)ရက္ေန႕မွာ အရင္ေဆာင္းပါး ကို ေနာက္ထပ္ အေၾကာင္းအရာ ၂ ခုထပ္ျဖည့္ျပီးပိုျပည့္စံုေကာင္းမြန္ေအာင္ Update လုပ္လိုက္ပါတယ္။ ခံစားဖတ္ရွဳ ေပ်ာ္ရႊင္ အက်ိဳးထူးနုိင္ၾကပါေစလို႕..

    ReplyDelete
  8. Tube Amplifier ေတြမွာ gain stage ခ်ိန္ျပီး overdrive - distortion အသံ အားျပည့္ျပည့္ ရေအာင္ ယူတာလဲ ေရးေစခ်င္ပါတယ္၊ တစ္ခ်ိဳ႕ အက္ဖက္ ပက္ဒယ္ေတြက အသံက မူလ ပညာရွင္ေတြ အမ္ပလီဖိုင္ယာ အိုဗာဒ႐ိုက္ဗ္ေမာင္းတာကို မိုက္နဲ႕ ျပန္ဖမ္းတဲ့ အသံကို တုထားတာပါ။ အထူးသျဖင့္ marshall jam 800, vox ac 30 စတဲ့ ဂစ္တာ အမ္ပလီဖိုင္ယာေတြက ယူၾကပါတယ္။ မီးလံုး စက္နဲ႕မွ အိုဗာဒ႐ိုက္ဗ္ လုပ္လို႕ ရပါတယ္။ ထရန္စစ္စတာ စက္ေတြက odd order harmonics distortion ေတြ ျဖစ္ေစလို႕ အဲဒီလို သံုးလို႕ မရပါဘူး။

    ReplyDelete
  9. Heavy Metal (HM-2) effect က ေကာင္းလား။ ကၽြန္ေတာ္တို႔မႏၱေလးမွာ အဲဒီ effect က ၇၈၀၀၀ က်ပ္တဲ့။ေစ်နွုံးက ေကာဘယ္လိုလဲ။ ကၽြန္ေတာ္၀ယ္မလို႔။ေမးၾကည့္တာ။အၾကံဥာဏ္ေတာင္းတာပါ။

    ReplyDelete
  10. Roland..boss ..single effect pedal ထင္တယ္.. သူက ေကာင္းပါတယ္။ ေစ်းလဲသင့္ပါတယ္။ boss single effect pedal ေတြထဲမွာ overdrive/distortion series မွာ အသုံးမ်ားတာက..ကမၻာ မွာေကာ..ျမန္မာမွာပါ DS-2 နဲ႕ MT-2 ( Metal Zone ) တို႕ ဗ်။ ခင္ဗ်ား ေျပာတဲ့ HM-2 က သူတို႕ ၂ ခုရဲ႕ ၾကားေလာက္ရွိတယ္။ ေစ်းေရာေပါ့ ဗ်ာ..ၾကားပါဘဲ။ MT-2 က နုိင္ငံျခားမွာ ေဒၚလာ ၅၀ ေလာက္ဘဲ ၊ ျမန္မာျပည္မွာ က တစ္သိန္းနဲနဲစြန္းေနတယ္။ ေတာ္၀င္ပလာဇာ တတိယထပ္ ကိုခင္ေမာင္ထူး ဂစ္တာဆိုင္မွာရွိတယ္။ တျခားဆိုင္ေတြလဲရွိပါတယ္။ DS-2 ပံုကေတာ့အပံုမွာျပထားတဲ့အတိုင္းဘဲ ကမၻာ့အေကာင္းဆံုး စတိေဗ ၾကီးေတာင္လက္မလြႊတ္ဘူးေလ။ ေစ်းလဲမၾကီးလွဘူး ၄-၅ ေသာင္း ပတ္၀န္းက်င္ဘဲ။ နုိင္ငံျခားမွာဆို ေဒၚလာ ၃၀ ေလာက္ဘဲဗ်။ ဆင္ဂယ္အက္ဖက္ေတြလဲ ေကာင္းပါတယ္။ မယ္လ္တီ၀ယ္တီးရင္ေတာ့ ေစ်းသက္သက္သာသာနဲ႕ အက္ဖက္ေတြအကုန္ တစ္စုတစ္စည္းတည္းတီးရတာေပါ့ဗ်ာ။ မိမိစိတ္ၾကိဳက္ပါဘဲေလ။ ခင္ဗ်ား ဆံုးျဖတ္၀ယ္ေပါ့။ Roland boss ဘရန္းဒ္ဘဲေကာင္းပါတယ္။ အျခားတံဆိပ္ေတြက သူ႕ ေလာက္နံမည္မေက်ာ္သလို အသံထြက္ ကြာလတီလဲနဲနဲေလးကြာတယ္။ သိသာတယ္။

    ReplyDelete
  11. ဟုတ္ကဲ့ ေက်းဇူးပဲဗ်ာ။
    အခု Effect ၀ယ္ျပီးသြားပါျပီ။ ေနာက္ထပ္ဘာ၀ယ္ရဦးမလဲ။Amp ဝယ္ရမလား။ကၽြန္ေတာ္က ေက်ာင္းသား ဆိုေတာ့ မုန္႔ဖိုးေလးေတြစုစုျပီးဝယ္ရတာ မရွိမျဖစ္ေတြကို ဦးစားေပးဝယ္ခ်င္လို႔ပါ။
    ကိုယ္တတ္နိုင္သေလာက္ေပါ့။အခုဝယ္ထားတဲ့ electric ကလည္း copy ပဲေလ။ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္သေဘာက်ပါတယ္။ အစ္ကိုတို႔ ဆိုဒ္
    ကို တစ္ေထာင့္တစ္ေနရာကေန အကူအညီျဖစ္နိုင္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ ၾကိဳးစားေနပါတယ္။

    ReplyDelete
  12. အိမ္မွာတီးယံုသက္သက္ဆို..MiNi amp ၁၀-၂၀ watt ေလာက္ဆို ေကာင္းေကာင္းအလုပ္ျဖစ္ပါတယ္။ သင့္တင့္တဲ့ မဂၤေဆာင္ခန္းမ ထဲမွာေတာင္ အဲဒီေကာင္ေတြသံုးလို႕အလုပ္ျဖစ္ပါတယ္။

    Live အၾကီးေတာ့ မရဘူးေပါ့။
    amp ေစ်းနွဳန္းနဲ႕ ပစၥည္းေတြကို ေတာ့ ဒီမွာ သာ တစ္၀ၾကီး ၾကည့္ရွဳ ေရြး၀ယ္လိုက္ပါ။ http://www.musiciansfriend.com/guitar-amplifiers

    ရန္ကုန္ စေကာ့ေစ်းထဲက National ဂစ္တာဆိုင္မွာလဲ ဂ်ပန္မွာသံုးျပီးသား amp ေတြေစ်းသက္သက္သာသာ ရနုိင္သလို.. ေတာ္၀င္ပလာဇာ တတိယ ထပ္ က အဆိုေတာ္ကိုခင္ေမာင္ထူးတို႕ ဂစ္တာဆိုင္မွာလဲ amp နဲ့ ဂစ္တာ
    ့ဂစ္တာပစ္စည္းေတြ ေစ်းမွန္ တာဘဲဗ်ိဳ႕။ ဘရန္းဒ္ေတြခ်ည္းဘဲ။

    ReplyDelete
  13. အကိုေရ....ကၽြန္ေတာ္ ဝယ္ထားတဲ့ Effect ေလးေတြကေတာ့ Zoom G1XN တစ္လံုးရယ္ Zoom 505 တစ္လံုးရယ္ပါ....သိပ္မခ်ိန္တတ္ဘူးျဖစ္ေနလို႕ပါ..... ခ်ိန္နည္းေလးမ်ားသိရမလားခင္ဗ်ာ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ကိုမ်ိဳးျမင့္ေရ..က်ေနာ္တို႕ကိုင္တာက Boss multi ေတြ Boss single ေတြပါ။ zoom ကို ခ်ိန္ေပးထားတဲ့ ဆက္တင္ Patch ေတြကို နက္မွာေဒါင္းလို႕၇ပါတယ္။ ေဒါင္းျပီးမွာ ကြန္ျပဴတာနဲ႕ခ်ိတ္ျပီး..ကုိယ့္အက္ဖက္ထဲေမာင္းသြင္းလုိက္ေပါ့ဗ်ာ။ က်ေနာ္တို႕ boss ေတြလဲ သူမ်ားေတြခ်ိန္ထားတဲ့ patch ေတြက တအားေကာင္းေတာ့ အမ်ိဳး ၂၀ ေလာက္ရွာျပီး ေမာင္းသြင္းထားတာရယ္။ စက္ထဲမွာ ေအာ္တိုခ်ိန္ထားတဲ့ အမ်ိဳး ၂၀၀ ရယ္ကိုဘဲပတ္တီးတာပါ။ patch အခ်ိန္းအေျပာင္း..Gain ညီေအာင္ေလာက္ဘဲ ညွိတယ္။ က်န္တာေတြ ထိကိုမထိေတာ့ဘူး။ ေအာ္တိုခ်ိန္ထားတာရယ္။ သူမ်ားေတြ patch ေတြရယ္ဘဲ မွ်တီးတာ။ ဂူးဂဲလ္နဲ႕ ခင္ဗ်ားေမႊ႕လိုက္တက္လာလိမ့္မယ္။ အားျကီးဘဲ patch ေတြေကာ ၊ခင္ဗ်ား Zoom ေတြကိုခ်ိန္တဲ့ ဗီဒီယို နမူနာေတြေရာဗ်...အဆင္ေျပမွာပါ။ ဒီမွာ ဥပမာ ...http://guitarpatches.com/
      နဲ႕
      http://www.samsontech.com/zoom/products/guitar-effects/g5/

      Delete
  14. Thank you so much... ဗဟုသုတရအမ်ားႀကီးရပါတယ္ ^^

    ReplyDelete